Společnost AKTIVA MANAGEMENT s.r.o. byla založena na základě potřeb klientů a poptávky po poskytovaných službách v jihočeském regionu a dlouhodobě úspěšně působí na trhu.
Tým
Náš tým spolupracovníků je složen z odborníků v oblasti práva, ekonomiky, realit, správy majetku, krizového řízení a marketingu s bohatými znalostmi a zkušenostmi ve svém oboru podpořenými řadou speciálních školení a průběžným vzděláváním ve svém oboru. Naši klienti mají maximální záruku individuálního a profesionálního přístupu a nadstandardních služeb v jakékoli fázi realizace zakázky.
Aukční síň / Dataroom
Ke kvalitnímu zázemí, které poskytuje našim klientům větší komfort a pomáhá dosahovat úspěšnou realizaci smluvených obchodů, patří aukční síň s moderním zázemím a technikou.
Informační systém
Pracujeme v unikátním, individuálně vyvinutém systému na platformě Lotus Notes pro dokonalé, bezpečné a profesionální fungování týmů a pro maximální urychlení a zkvalitnění procesů ve všech aktivitách společnosti - moduly veřejné dražby/výběrová řízení, realitní kancelář, správa majetku, právní a projektový systém.
Priority
Jsme zde pro své klienty, kterým poskytujeme odborný, úplný a profesionální servis na klíč ve všech našich obchodních aktivitách.
Neustále se snažíme rozšiřovat pokrytí potřeb našich klientů s jediným cílem, kterým je spokojený klient v každé obchodní aktivitě a jeho pozitivní reference v jeho soukromém a obchodním okolí.
Naše dobré jméno a profesionální zázemí, které se snažíme budovat od svého vzniku, nám umožňuje spolupracovat s mnoha spokojenými klienty z řad insolvenčních správců, likvidátorů, developerů a investorů, kterým se snažíme profesionálně realizovat všechny potřeby v oblasti prodeje a správy majetku.