Poskytneme Vám maximální záruku individuálního a profesionálního přístupu a nadstandardních služeb.

O nás

Společnost AKTIVA MANAGEMENT s.r.o. byla založena na základě potřeb klientů a poptávky po poskytovaných službách v jihočeském regionu a dlouhodobě úspěšně působí na trhu. 


Tým

Náš tým spolupracovníků je složen z odborníků v oblasti práva, ekonomiky, realit, správy majetku, krizového řízení a marketingu s bohatými znalostmi a zkušenostmi ve svém oboru podpořenými řadou speciálních školení a průběžným vzděláváním ve svém oboru. Naši klienti mají maximální záruku individuálního a profesionálního přístupu a nadstandardních služeb v jakékoli fázi realizace zakázky.

 

Aukční síň / Dataroom

Ke kvalitnímu zázemí, které poskytuje našim klientům větší komfort a pomáhá dosahovat úspěšnou realizaci smluvených obchodů, patří aukční síň s moderním zázemím a technikou.

 

Informační systém

Pracujeme v unikátním, individuálně vyvinutém systému na platformě Lotus Notes pro dokonalé, bezpečné a profesionální fungování týmů a pro maximální urychlení a zkvalitnění procesů ve všech aktivitách společnosti - moduly veřejné dražby/výběrová řízení, realitní kancelář, správa majetku, právní a projektový systém.

 

Priority

Jsme zde pro své klienty, kterým poskytujeme odborný, úplný a profesionální servis na klíč ve všech našich obchodních aktivitách.

Neustále se snažíme rozšiřovat pokrytí potřeb našich klientů s jediným cílem, kterým je spokojený klient v každé obchodní aktivitě a jeho pozitivní reference v jeho soukromém a obchodním okolí.

Naše dobré jméno a profesionální zázemí, které se snažíme budovat od svého vzniku, nám umožňuje spolupracovat s mnoha spokojenými klienty z řad insolvenčních správců, likvidátorů, developerů a investorů, kterým se snažíme profesionálně realizovat všechny potřeby v oblasti prodeje a správy majetku.